Hjelp

Jeg lurer på noe...

noun_buy online_740933

Hvordan bestiller jeg mønster?

Les mer...

1. LEGG TIL mønstrene du ønsker å bestille

2. Gå til HANDLEKURV

3. Gå til KASSEN (påse at du er pålogget)

4. FYLL UT feltene for faktureringsdetaljer

5. SEND ORDRE for å fullfører bestillingen

6. LAST NED under MINE NEDLASTNINGER

7. Strikk og vær glad!

noun_Download_232517

Hvor laster jeg ned mine mønstre?

Les mer...

Under MINE NEDLASTNINGER finner du alle mønstrene bestilt på din bruker, du må være pålogget for å se egne mønster. Mønstrene lastes ned som pdf.-filer lokalt på din PC, mobil eller nettbrett. Print ut mønsteret eller bruk digitale flater når du strikker, frinn frem garn og du er i gang! God strikking fra oss i Strikkoteket!

noun_password_152985

Jeg har glemt passordet mitt!

Les mer...

Får du beskjed om at brukeren ikke eksisterer? Da har du enten ikke registrert deg som bruker eller du har brukt feil e-post ved registrering. Du kan registrere en ny bruker HER!

noun_Knit_2751981

Jeg lurer på noe mønsterrelatert

Kontakt designeren direkte når du har mønsterspørsmål

Les mer...

Strikkoteket har veldig mange designere/butikker og vi kan desverre ikke svare på alle spørsmål knyttet til de tusenvis av mønstrene som ligger ute. Du kan selvsagt kontakt designeren direkte for å få svar på mønsterrelaterte spørsmål. Ofte ligger kontaktinformasjon til designeren med i ordrebekreftelsen du mottar på e-post.

Dersom du vet navnet på designeren bak mønsteret kan du kontakte de på deres butikkside på Strikkoteket da deres e-postadresse ofte ligger her, ev. ved å ta kontakt gjennom Instagram eller facebook. Designerene er hjelpsome og vil som regel hjelpe deg med det du lurer på 🙂

noun_Knitted hat_2027488

Jeg vil selge egne mønster på Strikkoteket

Les mer...

Hurra og takk for at nettopp du designer mønster og at du vil starte butikk hos Strikkoteket – det skaper strikke- og hekleglede!

Vi har laget en side som forklarer hvordan du setter i gang butikken din og hvordan du legger ut mønster HER. Det er en del ting som må på plass før du kan selge, men vi tror det skal være relativt greit å komme i gang ved å følge denne forklaringen.

noun_support_1202524

Jeg får ikke løst mitt problem og trenger support

Vi hjelper alle, alltid – det er en selvfølge!

Les mer...

Dersom du ikke finner svar på dine spørsmål fra alternativene over er du selvsagt hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss direkte. Vi foretrekker at du kontakter oss via vår facebook-side og chatten der. Dersom du ikke har facebook eller foretrekker å skrive en e-post kan du selvsagt gjøre det ved å sende oss en e-post til: post@strikkoteket.no.

PS. Vi har ingen ansatte i Strikkoteket og alt vårt arbeid går under kategorien dugnad, men Mats, Alvilde eller Helen vil prøve å svare deg så raskt som mulig på hverdager. Noen ganger kan du få svar raskt, andre ganger ikke så raskt – vi takker for tålmodigheten!

Her kan du kontakte oss på facebook