OM STRIKKOTEKET

Velkommen til Strikkoteket!
Her er litt om bakgrunnen til siden vår.

HVA ER STRIKKOTEKET?

Strikkoteket er en norsk nettside for kjøp og salg av norske hekle- og strikkemønster.

HVEM STÅR BAK STRIKKOTEKET?

Vi er tre geskjeftige mennesker som elsker å skape og som har ekstra stor kjærlighet til strikk og det man lager selv. Vår bakgrunn er innen design, salg og markedsføring og etter flere måneder med research og planlegging kunne vi i juli 2016, stolt lansere Strikkoteket.

HVORFOR STRIKKOTEKET?

Vi har selv lenge lett etter et sted som omfavner norske mønster & oppskrifter, men vi har ofte (frem til nå) brukt utenlandske nettsteder. Mange av sidene vi tidligere har solgt mønster gjennom opplever vi som uoversiktlige og litt rotete, det er dessuten en utfordring for enkelte å forholde seg til en nettside som er på engelsk – vi synes det er leit at det ikke har vært et godt norsk alternativ.

Sammen med deg ønsker vi å skape nettopp det vi har lett etter – nemlig en god norsk, enkel og oversiktlig nettside som samler alle våre flotte mønster laget av oss strikkere selv. Det skal være enkelt å både legge ut og kjøpe mønster, og vi ønsker at Strikkoteket oppleves som en oversiktlig og flott mønsterside.

Kundeservice er også viktig for oss, derfor er vi tilgjengelig for deg på vår facebook-chat, nesten hele døgnet og vi prøver å svare så raskt som mulig – vi har som mål at du skal sitte igjen med en utelukkende positiv opplevelse etter å ha vært i kontakt med oss 😉

VI ER EN RELATIV NY TJENESTE OG TRENGER DIN HJELP!

For å bredde en helnorsk mønsterside og for å “fylle opp” vårt bibliotek av flotte norske hekle- og strikkemønster (derav navnet Strikkoteket) håper vi at du vil dele siden vår evt. din egen Strikkoteket-butikk på Sosiale Medier. Bruk facebook, grupper du er medlem i eller fortell om siden til likesinnede som elsker å drive med håndarbeid.

Strikkoteket er en videreformidler av strikkeoppskrifter for ALLE – både nybegynner og erfaren, unge og gamle. Det koster ingenting å starte egen mønsterbutikk eller å legge ut oppskrifter, men det trekkes en liten sum per salg. (Les mer om dette på “selg egne mønster“-siden vår)

Håper du får en riktig god opplevelse ved å kjøpe og dele mønster via Strikkoteket! Vi gleder oss til å se det du legger ut, og har du spørsmål eller annen tilbakemelding er det bare å ta kontakt – vi er her!

Strikkehilsen fra Helen, Mats og Alvilde